Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Η Φαίη Ζαφειράκου σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-Πού είναι σήμερα και τι κάνει η Φαίη Ζαφειράκου, αναρωτιούνται πολλοί... Τα χρόνια μετά το τέλος του "Της αγάπης μαχαιριά" πώς ήταν για εσένα;
Καθώς τελείωσε το σήριαλ πέρασα μια πολύ δύσκολη φάση... Έχασα τον πατέρα μου και μου στοίχισε πολύ. Πήρα μέρος σε αρκετές παραστάσεις μέσα στα χρόνια που μεσολάβησαν έως σήμερα. Ακόμα επεδίωξα να ασχοληθώ με την σκηνοθεσία και μπορώ να πω πως μου άνοιξε νέους ορίζοντες.

-Εξαργύρωσες την επιτυχία της σειράς;
Δεν ξέρω αν εξαργύρωσα την επιτυχία, γιατί ποτέ δεν ήμουν πολύ μέσα στα πράγματα. Σίγουρα με ωφέλησε πολύ στο να ανοίξουν πόρτες και να δεχτώ αρκετές θεατρικές, κυρίως, προτάσεις.

-Αναγκάστηκες να κάνεις κάποια άλλη δουλειά λόγω της κρίσης;
Δεν αναγκάστηκα να κάνω καμία άλλη δουλειά, αλλά επειδή είμαι μητέρα δεν θα με εμπόδιζε τίποτα από το να κάνω οποιαδήποτε δουλειά για να έχει το παιδί μου ότι άλλο χρειάζεται, πέρα από αγάπη.

-Πρόσφατα έγινε γνωστός ο χωρισμός σου, πώς το διαχειρίστηκες;
Το ότι έγινε γνωστός ο χωρισμός μου ήταν κάτι που αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε. Σαφώς, δεν περίμενα να πάρει τόσο μεγάλη έκταση...

-Η σχέση σας πώς είναι σήμερα; Έχετε κρατήσει επαφές;
Με τον πρώην σύντροφο μου έχουμε άψογες σχέσεις. Οπότε, το διαχειρίστηκα με ψυχραιμία και πολύ σεβασμό.

-Σε ενοχλεί να γίνεται η ζωή σου θέμα στα περιοδικά και σε εκπομπές;
Δεν με ενοχλεί όταν γράφεται κάτι που είναι αληθές και δεν θίγει την αξιοπρέπεια μου και, κυρίως, την οικογένεια μου! Με ενοχλούν οι εικασίες και πράγματα που αποτελούν προσωπική αντιπάθεια προς το άτομό μου.

-Ο γιος σου είναι η ψυχοθεραπεία σου;
Ο γιος μου είναι η ζωή μου! Πασχίζω κάθε μέρα για την ευτυχία του, για την ηρεμία του και για όσα θα τον κάνουν ευτυχισμένο. Είναι το μόνο που θέλω... Τον κοιτάω και ξέρω πως κάθε μέρα γίνομαι όλο και πιο δυνατή.

-Είσαι από τα πρόσωπα που έχουν κάνει πολλές αλλαγές στην εμφάνισή τους! Δεν φοβάσαι τις αλλαγές ή επιδιώκεις και την εσωτερική αλλαγή; 
Πάντα έκανα αλλαγές, μου αρέσει να νιώθω διαφορετική. Δεν θέλω να επαναπαύομαι ποτέ. Θέλω να εξελίσσομαι σαν άνθρωπος, εσωτερικά αλλά κι ως εικόνα. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι πρέπει να ψάχνουμε τα πάντα μέσα μας, για να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας.

-Έχεις μιλήσει ανοιχτά για την υιοθεσία σου. Με την βιολογική σου μητέρα έχεις σχέσεις;
Πριν χρόνια μίλησα για την υιοθεσία μου, γιατί ήθελα να σταματήσει να είναι ταμπού. Δεν έχω ιδιαίτερες σχέσεις, μόνο τυπικές! Μάνα είναι αυτή που μεγαλώνει και πονάει μαζί σου.

-Επιθυμείς να επιστρέψεις στα καλλιτεχνικά δρώμενα;
Επιστρέφω σιγά σιγά μετά την γέννηση του γιου μου... Συζητάω για κάποια πράγματα που θα ήθελα να κάνω και εύχομαι να υλοποιηθούν.

-Αν και η κατάσταση είναι δύσκολη στο χώρο, είχες προτάσεις;
Είχα κάποιες προτάσεις με αρκετά καλλιτεχνικό ενδιαφέρον, αλλά στην δική μου πεποίθηση είναι να κάνω πράγματα που μπορώ να τα κάνω καλά.