Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Η Κωνσταντίνα δεν σταματά τις κατηγορίες κατά "DWTS": "Δεν είναι τόσο καθαρό το παιχνίδι όσο φαίνεται..."

Η τραγουδίστρια Κωνσταντίνα δεν μπορεί με τίποτα να χωνέψει την αποχώρησή της από το "Dancing with the stars" και με κάθε ευκαιρία που βρίσκει εκτοξεύει καρφιά και καταγγελίες. Οι τελευταίες της δηλώσεις-φωτιά έγιναν στο περιοδικό "Εγώ!".

"Η παραγωγή κρατά τους καλλιτέχνες που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της εκπομπής και την τηλεθέαση. Εγώ είμαι σοβαρό άτομο. Δεν μπορώ να κάνω καραγκιοζιλίκια προκειμένου να προσελκύω το ενδιαφέρον, γιατί είναι έξω από το ύφος μου, ούτε έχω χορευτικές ικανότητες ή μια εταιρία πίσω μου... Φαίνεται πως έπαιξε ρόλο ότι δεν είχα κάποια στήριξη από μια εταιρία που θα είχε κάνει συμφωνία να μην αποχωρήσει ο καλλιτέχνης της από το πρώτο live. Δεν είναι τόσο καθαρό το παιχνίδι όσο φαίνεται..."