Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Μάκης Πουνέντης: "Η εκπομπή είναι αυτό που ήθελε να κάνει η Μαρία! Εγώ είμαι σε δεύτερο πλάνο!"

Τι ακριβώς θα δούμε την Δευτέρα στην πρεμιέρα του "Αυτά είναι"; Θα θυμίζει "Δέστε τους"; Ποιες στήλες θα διατηρηθούν στη νέα εκπομπή; Ο Μάκης Πουνέντης δίνει τις απαντήσεις στην συνέντευξη του στο περιοδικό "People"!

"Είναι περισσότερο μια εκπομπή που θα ήθελε η Μαρία να κάνει, παρά εγώ. Είναι πιο κοντά στη Μαρία, με την έννοια πως είναι πιο γυναικεία. Εγώ είμαι σε δεύτερο πλάνο ξεκάθαρα. Ακολουθώ τη Μαρία σε μια νέα της προσπάθεια, σε ένα νέο κανάλι, όπως και η Μαρία με ακολούθησε από τον Ρυθμό στον Λάμψη, χωρίς να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει και αν θα της αρέσει. Αυτό δεν το ξεχνάω. Τόσο η Ηλιάκη όσο και η Μπεκατώρου με ακολούθησαν σε ένα νέο βήμα, χωρίς να το σκεφτούν δεύτερη φορά. Έτσι, όταν και η Ηλιάκη μου ζήτησε να την ακολουθήσω στο νέο της βήμα, αμέσως ακολούθησα.

Σχετικά με το αν η εκπομπή θα θυμίζει το "Δέστε τους", απαντά:
"Ξεκάθαρα. Πάλι θα έχει μόδα, πάλι θα έχει το σχολιασμό των ρούχων που αγαπά πολύ η Μαρία, στοιχεία που είναι έντονα και στο site της, γι' αυτό και λέω πως είναι πιο κοντά η εκπομπή σε εκείνη. Εγώ έχω τόση σχέση με τη μόδα όση έχει ο Τσίπρας με τον καπιταλισμό! H εκπομπή είναι αυτό που θα ήθελε η Μαρία να είναι το Δέστε Τους. Και είναι λογικό, γιατί οι περισσότεροι από την ομάδα είναι παιδιά από το Δέστε Τους."