Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Τατιάνα Στεφανίδου: "Έχασα τον ύπνο μου για τη νέα εκπομπή!"

Γιατί έχασε τον ύπνο της η Τατιάνα Στεφανίδου;
"Όλη η διαδικασία (σχετικά με τη νέα εκπομπή), από το αρχικό τηλεφώνημα μέχρι να επεξεργαστώ την ιδέα, να φανταστώ τον εαυτό μου μέσα σε αυτή, να το συζητήσω με τους υπεύθυνους του σταθμού και, τελικά, να αποφασίσω να το κάνω, πήρε περίπου ένα μήνα. Έχασα τον ύπνο μου στις διακοπές μου και έκανα περισσότερο από ένα μήνα να κοιμηθώ κανονικά. Όλο τον Αύγουστο, αντί να ξεκουράζομαι, σκεφτόμουν τι διαφορετικό θα μπορούσα να παρουσιάσω που να έχει τη δική μου ταυτότητα. Και όταν κατέληξα στο κόνσεπτ, αναρωτιόμουν ποια θα ήταν τα πρόσωπα που θα μπορούσαν να υλοποιήσουν αυτή την ιδέα. Κατάφερα να κάνω έναν ήρεμο ύπνο το πρώτο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου."

Αναφέρεται στην ίδια ο τίτλος "Μία";
"Όταν έγινε γνωστός ο τίτλος, κάποιοι νόμιζαν ότι το "Μία" αναφέρεται σε εμένα. Το βρίσκω πολύ υπερφίαλο και δεν έχει καμία σχέση με την φιλοσοφία της εκπομπής. Εμείς αυτό που θα επιδιώξουμε είναι να αντιμετωπίσουμε κάθε γυναίκα σαν να είναι μία και μοναδική."

Τι λέει για τον ανταγωνισμό με την Ελένη Μενεγάκη;
"Δεν ξεκινάω ποτέ από τι θα κάνει ο απέναντι. Ύστερα από τόσα χρόνια στον χώρο, δεν βλέπω πια αντιπάλους. Κατανοώ απόλυτα ότι όλη αυτή η "κόντρα" ανάμεσα σε εμένα και την Ελένη Μενεγάκη "πουλάει". Ωστόσο, η θητεία μου στην απογευματινή ζώνη μου έχει δείξει ότι δεν υπάρχει μόνο ένας υπολογίσιμος αντίπαλος. Υπάρχουν πολλά πράγματα και το κοινό διασπείρεται. Μπορεί να κάνεις μία καταπληκτική εκπομπή και να έχεις απέναντί σου το "Παρά Πέντε", που εξακολουθεί να κάνει 45άρια στην 20η επανάληψή του."

περιοδικό "OK!"