Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Χριστίνα Λαμπίρη: "Ο Παπαδάκης και η Σταματίνα είναι θηρία!"

Μια αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε η Χριστίνα Λαμπίρη και πολύ ειλικρινά μίλησε για τους φετινούς της αντιπάλους αλλά και τα ποσοστά τηλεθέασης.

"Έχω θηρία να ανταγωνιστώ, από τη μια, τον Γιώργο Παπαδάκη, που είναι το... μπετόν αρμέ στην ενημέρωση, και, από την άλλη, τη Σταματίνα, η οποία έχει χτίσει το δικό της ισχυρό κοινό. Διεκδικώ, και πιστεύω με επιτυχία, τηρουμένων των αναλογιών φυσικά, το δικό μου μερίδιο."

Ποια είναι η σχέση της με την τηλεθέαση; "Παρακολουθώ φανατικά τα νούμερα τηλεθέασης. Ανέκαθεν ήμουν έτσι. Ακόμα κι όταν ήμουν πίσω από τις κάμερες. Τα νούμερα είναι το ταμείο μας. Οι πωλήσεις μας θα έλεγα. Ως ένα. βαθμό, με επηρεάζουν. Είναι νομίζω λογικό. Απλά, προσπαθώ έπειτα από τόσα χρόνια να το ελέγχω λίγο, γιατί παλαιότερα γινόμουν άλλος άνθρωπος. Με στενοχωρούσε αφόρητα να μην πηγαίνουμε καλά. Αισθανόμουν πάντα άσχημα για τον εργοδότη μου. Ότι δεν κάνω σωστά τη δουλειά μου."