Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

"Σπίτι μου Σπιτάκι μου" vs "Στα καλά καθούμενα": Οι πρώτες εντυπώσεις!

Πρεμιέρα έκανε σήμερα μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τηλεοπτική μάχη που θα δοθεί μεταξύ Σπυροπούλου-Καραβάτου. Για αρχή θα πούμε δύο λόγια για την εικόνα των δύο εκπομπών. Σε επίπεδο σκηνικών και γραφικών ο Alpha είναι χιλιόμετρα μπροστά από το "Ε", μόνο που το μικρό σκηνικό του "Στα καλά καθούμενα" έσφυζε από ενέργεια και κέφι, ενώ το "Σπίτι μου Σπιτάκι μου" έμοιαζε άδειο με όλους να προσπαθούσαν να βγει μπροστά η οικοδέσποινα και όχι η ομάδα.

-Η... άπειρη Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και ο... υποβολέας Παύλος Σταματόπουλος.
Για τρίτη χρονιά η Κωνστάντίνα Σπυροπούλου είναι στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα. Δεν έχει βρει τηλεοπτικό ρυθμό και δεν έχει δουλέψει καθόλου τον λόγο της. Η φωνή της δεν κάνει για τηλεόραση, όπως φυσικά δεν κάνουμε όλοι για όλα. Είναι μια νέα και πολύ όμορφη κοπέλα, που δείχνει εντελώς άπειρη να γίνει πρώτο βιολί. Δεν ολοκλήρωνε τις προτάσεις της, έκανε παύσεις και ευτυχώς υπήρχε εκεί ο Παύλος Σταματόπουλος να την συμπληρώνει. Ο Νίκος Αναδιώτης χάθηκε μέσα στη βαβούρα της εκπομπής και ο Αντώνης Λουδάρος κρατούσε μια απόσταση, μιας και είναι η πρώτη φορά που τον βλέπουμε στο ρόλο του παρουσιαστή.

-Η... οικεία Κατερίνα Καραβάτου και το... πηγαίο χιούμορ του Κρατερού Κατσούλη.
Από την άλλη η προσπάθεια του ζεύγους Καραβάτου-Κατσούλη ήταν αξιοπρόσεκτη. Αυτή η εκπομπή θα μπορούσε κάλλιστα να λέγεται "Σπίτι μου Σπιτάκι μου", μιας και σου έβγαζε την ζεστασιά και την οικειότητα που νιώθεις σπίτι σου. Μαζί με την Όλγα Λαφαζάνη και τον Δημήτρη Μακαλιά θυμίζουν μια οικογένεια που κάθεται στο σαλόνι της, συζητάει, προβληματίζεται και γελάει. Μεγάλη έκπληξη ο Κρατερός στην παρουσίαση! Ξεχώρισε με το πηγαίο χιούμορ του και μας έκανε να γελάσουμε πολύ στην συνέντευξη με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου.