Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Θέμης Μάλλης: "Εγώ πρότεινα τον τίτλο "Μία" στην Τατιάνα!"

Ο Θέμης Μάλλης μιλάει στο περιοδικό "People" για την πρόταση που δέχτηκε από το Star να είναι στην εκπομπή της Τατιάνας, αλλά για για το γεγονός πως ο τίτλος "Μία" είναι δική του έμπνευση.

"Ο σταθμός μου ζητησε να αναλάβω την αρχισυνταξία στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, αλλά και το ρόλο του συμπαρουσιαστή! Τους εξήγησα πως η πρόταση ήταν πολύ δελεαστική, αλλά πριν από οτιδήποτε ήθελα να μάθω τι θα γινόταν με το #hashtag, για το οποίο μου είχαν δώσει το πράσινο φως. Η επίσημη απάντηση ήταν η εξής: "Ας κλείσουμε τώρα το καθημερινό πρόγραμμα και για το εβδομαδιαίο βλέπουμε". Πώς είναι δυνατόν να είμαι σε μια σούπερ ανταγωνιστική τρίωρη καθημερινή εκπομπή και παράλληλα να κάνω και μια άλλη, που απαιτεί αποστολές, ταξίδια και έρευνες; Το θεώρησα ανήθικο απέναντι στην Ελεονώρα."

"Πήγα στην πρώτη σύσκεψη της Τατιάνας, μου περιέγραψε πολύ επιγραμματικά τη νέα της εκπομπή και μου ζήτησε πρόταση τίτλου. Χαίρομαι που ο τίτλος "Μία" είναι ο τίτλος που της πρότεινα εγώ. Αυτή ήταν και η τελευταία μου συνάντηση με τους ανθρώπους του Star. Κάθισα σπίτι μου, σκέφτηκα τι ήθελα να κάνω και όταν πήρα την απόφασή μου, τηλεφώνησα στη Μάρθα Λογοθέτου, διευθύντρια των ενημερωτικών εκπομπών, με την οποία είχα καταπληκτική σχέση σε όλα τα επίπεδα, και της ανακοίνωσα την πρόθεσή μου να φύγω. Θέλω να τονίσω πως στις 11 Αυγούστου, όταν αποχώρησα, δεν είχα κλείσει πουθενά."