Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Ο Δρακουμέλ της tv σχολιάζει το "Αμάρτημα της μητρός μου"!

"Είμαι ο Δρακουμέλ και έχω πλέον νέο στόχο! Αφού έφαγα όλα τα Στρουμφάκια και εξαφάνισα το Στρουμφοχωριό τώρα έβαλα στο μάτι το "Τηλεχωριό"!"

Είναι Σάββατο και είμαι στο φτωχικό μου κάστρο. Ετοίμασα το ζεστό μου ρόφημα και έκατσα στην αναπαυτική μου πολυθρόνα μαζί με την Ψιψινέλ. Χθες βράδυ που λέτε έβλεπα την φίλη μου την Αγγελική στον Alpha να σαρώνει τα πάντα στο πέρασμα της και απέναντι στου Λάτσιου το κανάλι έβλεπα καπνούς. Έκαιγαν έμαθα το "Αμάρτημα" του Ρήγα. Μια σειρά που σε γενικές γραμμές εγώ και το γατί μου βλέπουμε και γελάμε. Αυτή τη σειρά λοιπόν, κυριολεκτικά την κατέστρεψαν μιας και η πρεμιέρα του δεύτερου κύκλου σημείωσε μόλις 10,3% απέναντι στα 40άρια της Αγγελικής. Φυσικά και έχω μηχανάκι της agb στο κάστρο μου! Λογικά σήμερα στο κανάλι μαζεύουν τις στάχτες από το χθεσινό ολοκαύτωμα, αλλά από εδώ που είμαι δεν βλέπω καλά μέχρι το Μαρούσι. Τώρα θα αρχίσουν τα γνωστά... Θα αλλάζουν μέρα ώρα και μέχρι ο κόσμος να το μάθει θα έχει τελειώσει.

Α! Και κάτι άλλο που παρατήρησε το καφέ μου το γατί. Ο μπράβος Χάρης -Νίκος Πολυδερόπουλος- χθες δεν σταύρωσε ατάκα, σε αντίθεση με τα προηγούμενα 9 επεισόδια που έμοιαζε πρωταγωνιστής. Και όχι μόνο αυτό... Στο χθεσινό επεισόδιο έκανε εμφάνιση νέος σωματοφύλακας. Λέτε οι δύο Χάρηδες να γίνουν ένας;

Αυτά για σήμερα. Ευχαριστώ το "Tv media" που μου δίνει το βήμα να κατατροπώσω και το Τηλεχωριό.

Τα σέβη μου, Δρακουμέλ... (βρείτε με στο δρακουμέλ@μισώταπάντα.ελ)