Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Η κυρία Σπυροπούλου στην Ελένη!

Μεσημεράκι και είμαι έτοιμος για σιέστα. Ακούω την Ελένη Μενεγάκη να κάνει έναν εντυπωσιακό πρόλογο για τον καλεσμένο της. Σκέφτομαι: "Η Ελένη θα έχει κάποιον δυνατό καλεσμένο ας παρακολουθήσω..."

Και ξάφνου, προσγειώνεται μεταμφιεσμένο σε λεβάντα το κορίτσι με τα ξανθά μαλλιά. Η μια και μοναδική Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Και δώστου τα γλυκόλογα και δώστου ο πληθυντικός λες και δεν την ξέρει την Ελένη και δώστου γενικά... Ένα αφιερωματικό βίντεο που αξίζει σε παρουσιάστρια χρόνων, για την κοπέλα με την εξάμηνη τηλεοπτική βλακεία.. ε, συγνώμη παρουσία.

Κάθε φορά που γράφω για αυτή την κοπέλα θέλω να πω τόσα πολλά, αλλά όπως όλοι έτσι και εγώ κρατιέμαι.

Απλά το χθεσινό δεν υπήρχε. Μα τόσο πολύ πιστεύουν στο ταλέντο αυτής της κοπέλας και την προωθούν έτσι; Πάντως εγώ δεν έχω ακούσει από κανέναν να λέει καλή κουβέντα για την Σπυροπούλου. Κρίμα βέβαια και για την Μενεγάκη βέβαια που δέχθηκε να κάνει μια τέτοια συνέντευξη.

Εν τω μεταξύ το twitter να έχει πάρει φωτιά την ώρα της κουβέντας των ξανθών γυναικών με τον κόσμο να φαίνεται να ξέρει τα πάντα για την παρουσία της Σπυροπούλου. Τα φιλιά μου.