Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Η συνέντευξη της Νάντιας Μπουλέ! Τι λέει για το "Blackout", την Σίσσυ και το "Elatte";

(αποσπάσματα)
"Δεν έχω μιλήσει με το κανάλι για τίποτε αλλό πέρα από το Total Black out... Αν ο ΑΝΤ1 μου πρότεινε να είμαι στο πρωινό, θα ήμουν"

Total black out τελικά; Εκεί θα σε δούμε φέτος;
Ναι. Είναι μια εκπομπή που θα προβάλλεται στην prime time ζώνη του ANT1 και θα ξεκινήσει μέσα στο Νοέμβριο. Νομίζω ότι είναι μια πρόταση που έρχεται την κατάλληλη στιγμή, λόγω και της κατάστασης που επικρατεί στην Ελλάδα, γιατί προσφέρει πολύ γέλιο.

Θα ταίριαζες, πιστεύεις, με τη Σίσσυ Χρηστίδου;
Δεν έχουμε βρεθεί ποτέ τηλεοπτικά, αλλά γιατί όχι;

Θα μπορούσες να μοιραστείς έναν πρωταγωνιστικό ρόλο μαζί της;

Και με τη Σίσσυ και με οποιαδήποτε άλλη. Ξέρω πως υπάρχει μια στερεότυπη εικόνα προς τα έξω ότι, αν είναι να συνεργαστούν δυο γυναίκες στην ίδια εκπομπή, πιάνονται μαλλί με μαλλί, αλλά δεν είναι έτσι. Στο Elatte συνεργάστηκα με πολλές γυναίκες άψογα. Έχω έτσι και αλλιώς πολύ καλή σχέση με τις γυναίκες. Αλλά, σ΄το ξαναλέω, γενικά η χρονιά που έρχεται είναι πολύ δύσκολη για όλους. Και είμαστε και εμείς μέσα σ΄αυτό.

Πως ήταν η εμπειρία του Elatte; Κλείνοντας είχατε υψηλή τηλεθέαση;
Συνολικά τα νούμερα τηλεθέασης ήταν πολύ καλά. Το κομμάτι της ενημέρωσης είναι κάτι με το οποίο δεν είχα προηγούμενη τηλεοπτική επαφή- γιατί δημοσιογραφία έχω τελειώσει στο πανεπιστήμιο, αλλά η δημοσιογράφος δεν γίνεσαι με ένα πτυχίο- και μου άρεσε πάρα πολύ.