Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Τι λέει ο Πέτρος Κωστόπουλος για την συμφωνία του με τον ΑΝΤ1;

(από το pkool.gr - αποσπάσματα)
"Πάω ΑΝΤ1!
Ανακοινώθηκε πριν από λίγο η συμφωνία μου με τον ΑΝΤ1. Είχε γίνει σίριαλ τον τελευταίο καιρό, αλλά τελικά οι προβλέψεις έπεσαν μέσα, όσο και αν εγώ έκανα το κουνέλι. Θα κάνω “Το Βράδυ” όχι μία, αλλά δύο φορές την εβδομάδα, Πέμπτη και Παρασκευή, ενώ στο πρώτο μισό της σεζόν θα συμμετέχω στο “Dancing On Ice” σαν μέλος της κριτικής επιτροπής. Αν είμαι χαρούμενος; Είμαι. Το “Βράδυ” είναι μια εκπομπή που έχω αγαπήσει πολύ. Την ήθελα και την ζαχάρωνα χρόνια, αλλά πάντα τελευταία στιγμή το ανέβαλα. Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τους Γερμανούς στον Alpha που με εμπιστεύτηκαν πέρσι και μου έδωσαν την ευκαιρία να κάνω την εκπομπή που ήθελα. Βλέπω ότι μόνο κακά ακούν αυτές τις μέρες οι άνθρωποι του Alpha, μιας και έχουν μειώσει κατά πολύ τις δαπάνες στο πρόγραμμά τους. Η κάθε εταιρία διαλέγει μόνη της τους τρόπους για να τα φέρει πέρα μέσα στην κρίση. Οι μειώσεις στον προϋπολογισμό είναι ένας από αυτούς. Ούτε και αυτοί έχουν παράπονο από μένα, γιατί τα νούμερα της εκπομπής ήταν ψηλά, όχι μόνο για τον Alpha, αλλά για το σύνολο της τηλεόρασης. Και οι άνθρωποι μου το αναγνώρισαν."

"Νομίζω ότι ο ΑΝΤ1 μου πάει πιο πολύ, δεδομένου ότι είναι ένα κανάλι που τα τελευταία χρόνια φιλοξενεί εκπομπές με ανθρώπους που είναι πιο τρελοί από μένα, όπως ο Κανάκης με τους Αρβύλες και ο Θέμος με το “ΌΛΑ”. Και μάλιστα με εκπομπές του τσακίζουν. Άρα θα πάω σε ένα οικείο περιβάλλον, στο οποίο γνωρίζω και πολλούς ανθρώπους. Όχι μόνο γνωρίζω, δηλαδή, αλλά έχω και αρκετούς φίλους -πέρα από τον Γιάννη Λάτσιο. Καλούς φίλους. Το πρόγραμμά του επίσης μου κάνει πιο κοντά σε εμένα, από ότι ήταν αυτό του Alpha. Άρα, όπως έλεγα και παραπάνω, είμαι χαρούμενος. Ακόμα πιο πολύ και για τον λόγο ότι μπορώ να έχω τον ίδιο τίτλο στην εκπομπή μου, “Βράδυ”. Και πολλούς από τους ανθρώπους οι οποίοι δούλεψαν και πέρσι."

"Παρακολουθώ αυτές τις μέρες DVD με το “Ice” από ξένα κανάλια και έχω πάθει πλάκα με το πόσο ωραίο θέαμα είναι. Είναι εντυπωσιακό. Αυτό μου δημιουργεί και μια αγωνία στο πως θα είναι οι δικοί μας χορευτές. Εκεί βλέπω ανθρώπους πρώην αγγούρια να μεταλλάσσονται σε αξιοπρεπείς χορευτές για τα καθημερινά δεδομένα. Και κατά βάση θα είναι και αυτό, όπως και το “Βράδυ” ένα αντίδοτο στην γκαντεμιά, χωρίς να είμαστε και κουκουρούκου. Ε, και βέβαια θα χαρώ αν είναι πάλι η γυναίκα μου, ώστε να συνεχίσουμε να τρώμε την ομελέτα και να πίνουμε το κρασί στα καμαρίνια κατά την διάρκεια των break."