Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Όθωνας Μεταξάς: Από τους ηθοποιούς του σίριαλ μιλάω μόνο αραιά και που με την Ευδοκία Ρουμελιώτη

«Το περσινό καλοκαίρι, μετά το σίριαλ, πέρασα μια περίοδο ας πούμε χαλάρωσης. Αφέθηκα, πήρα κάποια κιλά -που τα έχασα τώρα με διατροφή και γυμναστική-, άφησα τα μαλλιά μου να μακρύνουν. Το μούσι το έχω εδώ και τρεις - τέσσερις μήνες και πλέον το κρατάω πιο πολύ για τον ρόλο μου».

«Μετά την αποχώρηση από την Ζωή Της Άλλης είχα λίγες προτάσεις για άλλα σίριαλ, αλλά όχι κάτι που να με βάλει σε πειρασμό»

«Δεν έχω φίλους σε αυτή τη δουλειά»

«Από τους ηθοποιούς του σίριαλ μιλάω μόνο αραιά και που με την Ευδοκία Ρουμελιώτη»

«Θα άλλαζα επάγγελμα αν δεν έβρισκα να κάνω κάτι που μου αρέσει»

«Όσο εύκολα σε αγαπάει το κοινό, το ίδιο εύκολα σε ξεχνάει. Μετά την αποχώρησή μου από την Ζωή Της Άλλης ένιωσα μετέωρος αν και μου άρεσε που έφυγα από την τηλεόραση και αφοσιώθηκα στο θέατρο»

«Σε αυτή τη φάση με κουράζει ακόμα και το φλερτ. Κατά βάθος έχω ανάγκη από μία έντονη συγκίνηση, ένα αίσθημα δυνατό, που θα με παρασύρει. Δεν μπορώ να ξοδεύομαι σε εφήμερες σχέσεις»