Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Αποχώρησε ο Δημήτρης Μηλιόγλου από το "NaMaSte"! Τι συνέβη;

Το απόγευμα της Δευτέρας έγινε γνωστή η αποχώρηση του Δημήτρη Μηλιόγλου από την μεσημεριανή εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού στο Ε. Η λήξη της συνεργασίας έχει να κάνει αποκλειστικά με το "NaMaSte" κι όχι με το κανάλι, μιας και βρίσκονται σε συζητήσεις για την αξιοποίησή του σε άλλο πρότζεκτ.

Αν και ο Δημήτρης με τη Ναταλία από την αρχή της σεζόν φαινόταν να έχουν εξαιρετική συνεργασία, τις τελευταίες ημέρες αυτό είχε αλλάξει! Το μεσημέρι της Δευτέρας η παρουσιάστρια, μετά από ένα σχόλιό του, ανέφερε πως είναι ο μόνος που την "τσιτώνει"...

Ο έντονος διάλογος on air που προηγήθηκε της αποχώρησής του!
Μηλιόγλου: Ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Μπεκατώρου προσπάθησαν, πέφτοντας στη λούμπα, να αποδείξουν ότι μπορούν να κάνουν συνέντευξη. Ότι είναι ο Λιάγκας και η Σκορδά του Σαββατοκύριακου...
Γερμανού: Αχ, πόσο διαφωνώ! Ε, να σου πω τον Μηλιόγλου μου τον βάζετε στη στήλη (Tv mou και καμάρι μου!) αυτή για να έχω κάποιον να τσακώνομαι; Είναι βέβαιο αυτό...
Μηλιόγλου: Γιατί είμαι κάποιος που μπορεί να σου πει και μια άλλη άποψη...
Γερμανού: Μπορεί να μου πει άλλη άποψη κι ο Νίκος (Γκάνος) χωρίς να με εκνευρίζει τόσο...
Μηλιόγλου: Δεν μπορώ να βάλω φίμωτρο...