Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Η Ευγενία Σαμαρά από την "Εκδρομή" σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-Από το "Ράδιο Άρβυλα" στην "Εκδρομή". Πώς αισθάνεσαι;
Από τη μία μου λείπει αυτό που ζούσα στην "Αρβύλα", οι άνθρωποι και η κατάσταση, και από την άλλη ασχολούμαι με αυτό που θέλω περισσότερο από όλα, με το αντικείμενο των σπουδών μου, σε μία από τις καλύτερες παραγωγές, κατά την άποψη μου.

-Πώς προέκυψε η συμμετοχή σου στη σειρά;
Με τον σκηνοθέτη της σειράς, Αλέξανδρο Πανταζούδη, γνωριζόμαστε και έχουμε συνεργαστεί σε δυο θεατρικές παραστάσεις. Όταν έκανε τον πιλότο της σειράς μου ζήτησε να συμμετάσχω και έτσι έγινε. Όταν αποφασίστηκε ότι θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα για τον ANT1 πέρασα από κάποια κάστινγκ και έτσι προέκυψε η "Εκδρομή" στη ζωή μου.

-Τα γυρίσματα κράτησαν 6 μήνες. Πώς έζησες αυτή την εμπειρία; Είχες κι ένα ατύχημα, σωστά;
Τα συναισθήματα είναι πολλά και όλα θετικά. Αρχικά αισθάνομαι τυχερή που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία, και μάλιστα σε μία εποχή που τα πράγματα στο κομμάτι της τηλεόρασης για τους ηθοποιούς είναι αρκετά δύσκολα. Επίσης, το να ασχοληθώ με αυτό που αγαπάω πιο πολύ, μ' αυτό που έχω σπουδάσει και μάλιστα σε μία τρομερά αξιόλογη και διαφορετική δουλειά, με κάνει να χαμογελάω διάπλατα και να νιώθω ευγνώμον. Πιστεύω πάρα πολύ σε αυτό που κάναμε και νιώθω ότι θα το αγαπήσει και ο κόσμος. Ακόμη και εκτός δουλειάς ήταν μία εμπειρία ζωής το να ζεις κάπως αποκομμένος από τον πολιτισμό για ένα διάστημα. Αισθάνομαι ότι με άλλαξε και με γείωσε. Το ατύχημα ευτυχώς δεν ήταν κάτι σοβαρό και αντιμετωπίστηκε γρήγορα.

-Με την Εκδρομή ένα όνειρό σου έγινε πραγματικότητα;
Φυσικά! Ένα πολύ μεγάλο όνειρο κιόλας.

-Ποια είναι η Νατάσα, η οποία υποδύεσαι;
Πρόκειται για μία 20χρονη κοπέλα, τη Νατάσα, η οποία προέρχεται από μία μεγαλοαστική οικογένεια την οποία παρατάει, κάνοντας την "επανάστασή" της κατά κάποιον τρόπο, και φεύγει με τον μεγαλύτερο σε ηλικία σύντροφό της. Αυτή ασχολείται με το τραγούδι και αυτός είναι μουσικός. Στην προσπάθεια αναζήτησης κάποιου μάνατζερ βρίσκονται στην "Εκδρομή". Αυτό που με γοητεύει στη Νατάσα είναι ότι μπορεί να είναι 100 πράγματα μαζί. Έχει πολύ ιδιόμορφο χαρακτήρα με πολλές ανατροπές και αυτό με εξιτάρει πολύ σαν ηθοποιό.

-Σε ότι αφορά στη τηλεθέαση, ξεκινήσατε πολύ δυναμικά. Σε αγχώνει η ανταπόκριση του κοινού;
Αυτό που θέλω είναι να αρέσει στον κόσμο αυτό που όλοι μαζί φτιάξαμε με τόσο κόπο και αγάπη και νομίζω ότι συμβαίνει.

-Το "Ράδιο Αρβύλα" ήταν ένα μεγάλο κεφάλαιο για εσένα. Σου λείπει;
Η "Αρβύλα" και αυτό που έκανα εκεί, μου λείπει πολύ. Περνούσα τέλεια, έμαθα να δουλεύω, να είμαι επαγγελματίας εκεί που πρέπει, περιβαλλόμουν από συνεργάτες-φίλους και ήταν μία εκπομπή που θα έβλεπα φανατικά ακόμη και αν δεν ήμουν μέρος της.

-Έχεις κρατήσει επαφές με τα παιδιά από την εκπομπή;
Εννοείται! Γνώρισα όλη την ομάδα πριν επτά χρόνια στο ραδιόφωνο. Μεγάλωσα ουσιαστικά μαζί τους, τους έχω όλους πολύ ψηλά και αυτό δεν είναι κάτι που αλλάζει. Θεωρώ ότι οι ουσιαστικές σχέσεις μένουν και να μην μιλάς με τον άλλον κάθε μέρα.

-Ποιος είναι για εσένα ο πιο αυστηρός κριτής;
Η μητέρα μου.

-Για μετά την Εκδρομή τι όνειρα κάνεις;
Θέλω να δουλέψω όσο περισσότερο μπορώ σε δουλειές τόσο αξιόλογες όσο και η Εκδρομή. Να συνεργαστώ με πολλούς ανθρώπους και να δοκιμαστώ σε πολλά πράγματα.