Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-Μόλις κυκλοφόρησε ο νέος σου δίσκος από τη Heaven. Τι διαφορετικό έχει από τους προηγούμενους;
Μόλις κυκλοφόρησε ο τέταρτος προσωπικός μου δίσκος "Για σένα" περιέχει δώδεκα τραγούδια και εύχομαι να αγαπήσει ο κόσμος τα νέα μου τραγούδια που ετοίμασα με τους συνεργάτες μου με πολλή αγάπη. Έχει ακούσματα λίγο διαφορετικά από τις προηγούμενες δουλειές μου, μου αρέσει να εξελίσσομαι καλλιτεχνικά.

-Οι εμφανίσεις σου στη Θεσσαλονίκη με τον Κώστα Καραφώτη είναι sold out. Πώς είναι η συνεργασία σας; 
Η συνεργασία μου με τον Κώστα Καραφώτη, θα έλεγα ότι είναι, ίσως, η καλύτερη συνεργασία που έχω κάνει μέχρι σήμερα. Είναι αξιόλογος καλλιτέχνης, έχουμε γίνει φίλοι, η χημεία μας επί σκηνής ταίριαξε από την πρώτη στιγμή και αυτό φάνηκε και στο κοινό της Θεσσαλονίκης που μας τίμησε με την παρουσία του. Είχαμε πει αρχικά για οκτώ εμφανίσεις και πήραμε παράταση για ακόμα έξι. Τελειώνουμε στις 19 Ιουλίου και σίγουρα θα συνεργαστούμε ξανά με τον Κώστα, είναι κάτι που το θέλουμε και οι δυο.

-Από το "J2US" το σίγουρο είναι πως κέρδισες μια φίλη. Μετάνιωσες κάποια στιγμή για την συμμετοχή σου; 
Η αλήθεια είναι πως πρώτη φορά εκτέθηκα τόσο πολύ στην τηλεόραση. Ήταν πρωτόγνωροι για μένα οι εξαντλητικοί ρυθμοί της τηλεόρασης, και όλο αυτό που ακολούθησε δεν το περίμενα. Ούτε στιγμή δεν μετάνιωσα για τη συμμετοχή μου, πέρασα πολύ ωραία και χαίρομαι που με τη Μυριέλλα φτάσαμε μέχρι τον τελικό και κερδίσαμε γιατί της άξιζε πραγματικά. Να ευχαριστήσω ακόμα μια φορά την Έλενα Κατραβά για την πρόταση να συμμετάσχω και που με τα επιχειρήματα της με έπεισε να το κάνω.

-Πιστεύεις στη φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας;
Είναι δύσκολο να γίνει αυτό, αλλά όχι ακατόρθωτο. Όταν ξεκαθαρίσεις τα συναισθήματα σου από την αρχή, τότε είναι πιο εύκολο να πετύχει μια τέτοια σχέση.

-Θα έμπαινες "στο αντίθετο ρεύμα με χίλια" για έναν έρωτα;
Έχω κάνει πολλές τρέλες για έναν έρωτα, μπορώ να φτάσω στα άκρα όταν ερωτεύομαι. Δίνομαι ολοκληρωτικά, σχεδόν από την αρχή, και ερωτεύομαι στο μέγιστο βαθμό. Το συγκεκριμένο τραγούδι το έγραψα για μια πρώην μου πριν τρία χρόνια και φέτος ένιωσα έτοιμος να ανοίξω το συρτάρι και να το μοιραστώ με τον κόσμο. Χαίρομαι που αγαπήθηκε τόσο πολύ.

-Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει;
Έχω κάνει αρκετές τρέλες, τι να πρωτοθυμηθώ...

-Από το 2007 που ξεκίνησες στην Αθήνα έχεις καταφέρει αξιόλογα πράγματα. Ποια ξεχωρίσεις και για ποιον λόγο;
Είναι αρκετές οι στιγμές που θα θυμάμαι έντονα πάντα, το 2008 όταν άνοιξα τη συναυλία της Jennifer Lopez στο ΟΑΚΑ, η πρώτη μου ραδιοφωνική επιτυχία στην Ελλάδα το "Όχι", η συνεργασία μου επί σκηνής με αξιόλογους καλλιτέχνες, έχω να θυμάμαι όμορφα πράγματα. Τα άσχημα τα αφήνω πίσω μου, ούτε καν τα θυμάμαι.

-Έχεις δεχθεί πισώπλατες μαχαιριές; 
Ναι, φυσικά, αρκετές φορές, μέχρι σήμερα συμβαίνει αυτό. Και, το νιώθω και το αντιλαμβάνομαι, πια, όταν συμβαίνει. Όταν ξεκίνησα στην Αθήνα, δεν το πίστευα στην αρχή, χωρίς να γνωρίζω προσωπικά κάποιον ότι μπορεί να λέει για μένα τα χειρότερα, χωρίς να με ξέρει καν, χωρίς να τον ενοχλήσω. Με την πάροδο του χρόνου κατάλαβα ότι αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ και έτσι συνήθισα, δεν αφήνω να με επηρεάσει πια. Στην αρχή πέρασα δύσκολα ναι, τώρα χαμογελάω και προχωράω. Δεν ασχολούμαι καθόλου με κακίες και μικρότητες. Δεν με αφορά κάτι τέτοιο.

-Μουσικά έχεις δέσει αρμονικά με την Μελίνα Ασλανίδου. Πώς ξεκίνησε αυτή η σχέση;
Γνωριστήκαμε στην Θεσσαλονίκη πριν από τέσσερα χρόνια και δέσαμε σχεδόν αμέσως. Ήταν αυτό το κλικ που σου γίνεται με κάποιους ανθρώπους στη ζωή σου. Η Μελίνα είναι σπουδαίος άνθρωπος, τεράστια φωνή και ταλέντο και έχει μόνο αγάπη μέσα της για να δώσει. Την ευχαριστώ που με εμπιστεύτηκε και κάναμε μαζί το νέο της δίσκο και χαίρομαι που τα τραγούδια μας αγαπήθηκαν από τον κόσμο. Οι στίχοι στα οκτώ τραγούδια ανήκουν στον Κυριάκο Ντούμο, ενώ το "Αχ κινδυνεύω" έγραψε η Νίκη Παπαθεοχάρη. Μακάρι να συνεχίσουμε την συνεργασία μας. Είναι φίλη μου και την έχω στην καρδιά μου.

-Έγραψες τραγούδια και για δύο παιδιά από το "Voice". Πιστεύεις πως είναι μια καλή αρχή ένα τέτοιο σόου;
Πιστεύω ότι ήταν μια ωραία παραγωγή, όσοι συμμετείχαν είχαν έντονη προβολή και το θέμα είναι πως θα το διαχειριστούν όλο αυτό στη συνέχεια. Βοηθάει σίγουρα ένα μουσικό παιχνίδι όπως το The voice και είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος να σε μάθει ο κόσμος.

-Σε ποιον Έλληνα καλλιτέχνη θα ήθελες πολύ να γράψεις ένα τραγούδι;
Είναι αρκετοί αυτοί που θα ήθελα να γράψω, θα μου ήταν πιο εύκολο να σου πω σε ποιους δεν θα έγραφα! (χαμόγελα)