Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Η Μαίρη Συνατσάκη μας αποκαλύπτει όλες τις λεπτομέρειες της νέας της εκπομπής στον ΑΝΤ1!

"Ετοιμάζεται η νέα μου εκπομπή, γιατί είμαστε ακόμα σε επίπεδο συζητήσεων και δεν έχουνε τοποθετηθεί τα πράγματα στο χώρο-χρόνο, δηλαδή πότε θα ξεκινήσει.

Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το κόνσεπτ. Είναι πολύ ταιριαστό με τα δικά μου ενδιαφέροντα. Θα έχει λίγο να κάνει με το Internet, θα είναι μάλλον βραδινό και εβδομαδιαίο και σας τα λέω απ' έξω απ' έξω γιατί δεν μπορώ να τα πω πιο μέσα.

Θα έχει περιεχόμενο από αυτό που εμένα ούτως ή άλλως ψάχνω και αναζητάω και μου αρέσει να βλέπω και νομίζω ότι συμβαίνει και σε άλλους ανθρώπους αυτή η ανάγκη και η διάθεση, οπότε οι άλλοι άνθρωποι να κάτσουνε, να μην ψάχνουν, θα τα βρίσκουμε εμείς και θα τα δείχνουμε.

Είναι μοναχικό το κόνσεπτ, αλλά μπορεί να υπάρχουν καλεσμένοι, να σχολιάζουμε πράγματα μαζί. Το format υπάρχει στο εξωτερικό, στη Βρετανία. Με εκφράζει απόλυτα αυτή η εκπομπή!"

πηγή: εκπομπή "Όλα Καλά".