Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ο ξεκαρδιστικός διάλογος Μενεγάκη-Ζαρίφη!

Κατερίνα Ζαρίφη: Δεν παχαίνω. Συστελοδιαστέλομαι.

Ελένη Μενεγάκη: Πού είναι αραγμένο το γοργονάκι μου;;;;

Κατερίνα Ζαρίφη: Αυτή την στιγμή καναπές, βρακί, αιρκοντίσιον ξανθό μου πλάσμα λατρεμένο!!!! Κολυμπάς δελφινοκοριτσό μου;;;

Ελένη Μενεγάκη: Όσο κολυμπάω , τόσο πιο πολύ πεινάω!!!!!

Κατερίνα Ζαρίφη: Μα αυτό σκεφτόμουν εχτές που έκανα απλωτές!!! Θα με μάζευε το WWF να με προστατεύσει!!!!

Ελένη Μενεγάκη: Πού τα λες αυτά ρε άτιμο κορίτσι;;; Το εξώφυλλό σου ήταν το πιο σέξυ σεμνό της χρονιάς!

Κατερίνα Ζαρίφη: Και να τρέχω στην Μεγάλη Βρετανία με τα λαστέξ και να βαράνε παλαμάκια οι Γερμανοί τουρίστες!!!

Ελένη Μενεγάκη: Σ΄ αγαπώ και μου έχεις λείψει !!!!!! Στείλε μου φωτο να σε δω με το γκλος σου του καλοκαιριού!!!!!

Κατερίνα Ζαρίφη: Μισό να πάρω τον Αυγούλη και να βάλω τα κομπινεζόν!!!