Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Η Πηνελόπη Πλάκα σε μια αποκλειστική συνέντευξη μόνο στο "Tv media"!

Η Πηνελόπη Πλάκα μπήκε ξαφνικά στις ζωές μας μέσα από την επιτυχημένη καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, "Είναι Στιγμές". Είναι μόλις 20 χρονών, όμορφη και πάνω από όλα ταλαντούχα. Η "Ζωή" μιλάει στο "Τv media" για την αγαπημένη στο κοινό σειρά, τι θα γίνει στα επόμενα επεισόδια, για το αν θα συνεχίσει του χρόνου και για πολλά ακόμα. Διαβάστε λοιπόν την συνέντευξη της και γνωρίστε καλύτερα την Πηνελόπη που σίγουρα θα μας απασχολήσει αρκετά τα επόμενα χρόνια.

-Πηνελόπη μου για αρχή θα ήθελα να μου πεις πώς προέκυψε η συμμετοχή σου στο «Είναι Στιγμές»; Ακούστηκε πως επιλέχθηκες ανάμεσα σε 1800 κοπέλες. 
Κάποια στιγμή άκουσα πως γίνεται μια audition για την νέα σειρά των Στράτου Μαρκίδη και Γιάννη Βασιλειάδη. Δεν είχα πάει άλλη φορά σε audition και έτσι είπα: «Ναι! Γιατί όχι;». Έτσι λοιπόν και πήγα. Δεν ξέρω τον αριθμό των κοριτσιών, οπότε δεν θέλω να σου πω κάτι που δεν είναι σίγουρο.

-Να φανταστώ πως αυτή την περίοδο τρέχεις καθημερινά για τα γυρίσματα της σειράς. Πώς σου φαίνεται αυτή η εμπειρία;
 Καθημερινά και πολύωρα τα γυρίσματα μας. Μπορώ να πω πως υπάρχει η σωματική κούραση, αλλά μόλις βλέπεις έτοιμο το επεισόδιο και μόλις καταλαβαίνεις την αγάπη του κόσμου στον δρόμο, τα ξεχνάς όλα.

-Πώς αισθάνεσαι που ξεκινάς την καριέρα σου με ένα πρωταγωνιστικό ρόλο; Σε αγχώνει αυτό για την πορεία σου στην τηλεόραση;
Νιώθω πολύ τυχερή που έχω δουλειά σε τέτοιους δύσκολους καιρούς. Χαίρομαι πολύ. Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί. Βεβαίως και αγχώνομαι, νομίζω πως όλοι αγχωνόμαστε με την κατάσταση που υπάρχει στην χώρα μας, αλλά επειδή είμαι άτομο φύσει αισιόδοξο, πιστεύω σε ένα καλύτερο αύριο.
(Για την συνέχεια της συνέντευξης πατήστε στο "Διαβάστε περισσότερα"!)

-Έχεις κοινά στοιχεία με την Ζωή, την οποία υποδύεσαι;
Υπάρχουν σίγουρα κοινά στοιχεία. Βάζουμε και οι δύο στόχους και προσπαθούμε να τους πετύχουμε. Κανένας δεν μας αλλάζει την γνώμη!

-Σίγουρα έχεις αποκτήσει μεγάλη αναγνωρισιμότητα μέσα από το «Είναι Στιγμές». Σου μιλάει ο κόσμος στο δρόμο; Σε αποκαλεί Πηνελόπη ή Ζωή;
Σίγουρα ναι! Χαίρομαι γιατί αντιλαμβάνομαι ότι ο κόσμος παρακολουθεί την σειρά. Είναι πολύ όμορφο και γλυκό. Συνήθως λένε: «Η Ζωή! H Ζωή!».

-Πώς θα εξελιχθεί ο ρόλος σου στα επόμενα επεισόδια; Μητέρα και κόρη θα έρθουν πιο κοντά;
Αφού έχει αποκαλυφθεί, η Μαργαρίτα προσπαθεί να με προσεγγίσει. Για να δούμε αν θα τα καταφέρει. Η Ζωή είναι πολύ πληγωμένη. Είναι δύσκολο να έρθουν κοντά αλλά θα το δούμε στην πορεία.

-Τα ποσοστά τηλεθέασης της σειράς τα παρακολουθείς; Είστε ευχαριστημένοι;
Για να είμαι ειλικρινής, όχι, δεν τα παρακολουθώ. Δεν ξέρω τι γίνεται. Αν η σειρά είναι επιτυχημένη το καταλαβαίνεις από το δρόμο, από την λαϊκή, από το σούπερ μάρκετ… Αυτή είναι για εμένα η καλύτερη agb.

-Έχετε κάποια ενημέρωση από το κανάλι αν η σειρά θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν;
Γνωρίζουμε ότι το κανάλι είναι ευχαριστημένο, αλλά δεν γνωρίζουμε αν θα συνεχιστεί. Το ευχόμαστε!

-Έχεις δει ποτέ την σειρά που παίζει απέναντί σας;
Όχι, δεν έχει τύχει. Είμαστε σε πολύωρα γυρίσματα. Δεν προλαβαίνω να δω ούτε την δικιά μας σειρά.

-Πηνελόπη, μίλησέ μας λίγο για σένα. Να μπορέσουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα.
Είμαι από την Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα εκεί μέχρι τα 18. Πέρασα στην Φιλοσοφική, δεν μου άρεσε και έδωσα ξανά Πανελλήνιες για να περάσω στο Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών που ήταν και ο στόχος μου. Μόλις τα κατάφερα αποφάσισα να κυνηγήσω το άλλο όνειρό μου, την υποκριτική.

-Ακούγονται πολλά για την προσωπική σου ζωή. Πώς το αντιμετωπίζεις και τι απαντάς στα διάφορα σενάρια;
Κρατάω μια ουδέτερη στάση. Δεν θέλω να δίνω τροφή για σχόλια. Ο κόσμος καταλαβαίνει. Δεν τα διαβάζω και δεν ασχολούμαι γιατί δεν θέλω να μπω σε αυτήν την διαδικασία που μπορεί να με στεναχωρήσει με όσα γράφονται.

-Θα συμμετείχες ποτέ σε κάποιο φιλανθρωπικό show, όπως το Dancing with the stars;
Μου αρέσει πολύ ο χορός και σίγουρα θα περνάνε όμορφα, αλλά δεν νομίζω πως θα ταιριάζω γιατί δεν χορεύω καθόλου καλά. Και πάλι δεν ξέρω…

-Όταν βρίσκεις λίγο ελεύθερο χρόνο με τι σου αρέσει να ασχολείσαι;
Μου αρέσει να περνάω χρόνο στο σπίτι μου μαγειρεύοντας με αγαπημένα μου πρόσωπα, να βγαίνω σε μαγαζιά με καλό φαγητό και κρασί που μπορείς και να ανταλλάξεις και μια κουβέντα. Σίγουρα και λόγω του νεαρού της ηλικίας μου θα βγω και για ένα ποτό αλλά όχι συχνά. Ευχαριστώ.