Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Ποια θα είναι τα επόμενα επαγγελματικά βήματα της Κατερίνας Καραβάτου;

"Το γεγονός ότι δεν δουλεύω με έκανε να αφοσιωθώ περισσότερο στο παιδί. Αν είχα επιστρέψει, θα δυσκολευόμουν να τα συνδυάσω, όπως κάνουν βεβαίως οι περισσότερες γυναίκες σε οποιοδήποτε επάγγελμα. Δεν είναι, λοιπόν, καθόλου μα καθόλου εύκολο. Θα σας έλεγα, όμως, ότι, όσο έχω προλάβει να να το σκεφτώ, φυσικά μου λείπει η δουλειά μου, γιατί απομακρύνθηκα από αυτή ξαφνικά.

Ο Κρατερός είναι σε μια δημιουργική φάση. Σχέδια για δικά μας πράγματα κάναμε από την αρχη που γνωριστήκαμε. Προς το παρόν δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο.
Θα ήθελα, μετά από όλα όσα συνέβησαν, να επιστρέψω. Απλώς πιστεύω ότι η δουλειά δεν αρχίζει ούτε σταματάει στην τηλεόραση. Έχω στο μυαλό μου διάφορες δυνατότητες εντός - γιατί υπάρχουν συζητήσεις- αλλά και εκτός τηλεόρασης.

Έχω αποφασίσει ότι θέλω να το παλέψω και ότι θέλω να γίνω καλύτερη. Θέλω να γίνομαι καλύτερη κι έτσι το παιδί μου θα γνωρίζει μια καλή μαμά. Ούτε κλάματα ούτε απαισιοδοξία ούτε θλίψη. Τις στιγμές μου τις έχω, όπως όλοι οι άνθρωποι. Ειλικρινώς, όμως, έχω τόσα ωραία πράγματα για τα οποία μπορώ να χαίρομαι που αυτά μου δίνουν κουράγιο να ξεπερνάω τα δύσκολα. Ακόμα και αυτά που, δικαιολογημένα, θα μπορούσαν να με έχουν ρίξει στα τάρταρα. Αλλά, όμως, όχι. Θα κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και θα χαμογελάω πλατιά, σε πείσμα όλων."