Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Ο Αχιλλέας Μανώλης μιλάει στο " Tv media " για όλα!!!

Ο Αχιλλέας Μανώλης, ο οποίος κέρδισε τις εντυπώσεις από το πρώτο κιόλας επεισόδιο του " Steps ", γεννήθηκε στα Τρίκαλα και σήμερα ζει στη Νέα Υόρκη όπου και ασχολείται με την φωτογραφία. Ο Αχιλλέας είναι πολυτάλαντος. Μπορεί εμείς να τον γνωρίζουμε ως ηθοποιό, οι σπουδές του όμως είναι πάνω στον χορό, όπου και έχει καταξιωθεί. Έχει συμμετάσχει σε video clips γνωστών Ελλήνων καλλιτεχνών, καθώς και σε διαφημίσεις μεγάλων εταιριών.

" Steps ": Κάθε Τετάρτη στις 22:00 στον ΑΝΤ1!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
-Σε τι φάση βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή Αχιλλέα;
Πριν λίγες μέρες απολύθηκα από τον ελληνικό στρατό και αυτό τον καιρό επουλώνω τα τραύματα.

-Μετά από δύο χρόνια που ήταν στο συρτάρι το " Steps " έκανε πρεμιέρα την Τετάρτη. Το περίμενες πως θα έβγαινε επιτέλους στον αέρα;
Πίστευα πως κάποια στιγμή θα έβγαινε αλλά είχα σταματήσει να σκέφτομαι αν θα βγει φέτος, του χρόνου ή του παραχρόνου. Οποιαδήποτε στιγμή και αν έβγαινε θα ήταν καλοδεχούμενο.

-Έχεις άγχος για το τι ανταπόκριση θα έχει η σειρά από τον κόσμο;
Άγχος δεν έχω, αυτό δε σημαίνει πως μου περνάει και απαρατήρητο. Μου αρέσει η επιτυχία, όπως και η καλλιτεχνική επιτυχία.

-Πες μας δύο λόγια για τον ρόλο σου. Από το πρώτο επεισόδιο ο Πέτρος φάνηκε πολύ δυναμικός. Πως θα εξελιχθεί στη συνέχεια;
Περάσανε και δυο χρόνια από το STEPS! Θυμάμαι πως... ο Πέτρος έρχεται να σπουδάσει χορό στην Αθήνα, όπου έχει μόνο τη στήριξη της μητέρας του και την άγνοια του πατέρα του ο οποίος νομίζει πως ο γιος του σπουδάζει οικονομικά. Ο Πέτρος είναι δυναμικός, έχει κάποια ελαττώματα και τα υπόλοιπα θα τα θυμηθώ μαζί σας βλέποντας τη σειρά!


-Ζεις μόνιμα στην Νέα Υόρκη; Πώς είναι να ζεις μακριά από την πατρίδα σου;
Η Νέα Υόρκη είναι παιδικό όνειρο. Όταν τελειώσανε τα γυρίσματα της σειράς μετά από λίγες μέρες ήμουν ήδη στο αεροπλάνο για την Νέα Υόρκη. Δεν ξέρω πόσο θα μείνω στην Αμερική αλλά δε σκέφτομαι τον γυρισμό ακόμη. Η πατρίδα είναι μαζί μου... οι γονείς, ο αδερφός μου και οι φίλοι μου είναι που λείπουν μόνο.

-Υπάρχουν καλύτερες επαγγελματικές προοπτικές στην Νέα Υόρκη;
Οι προοπτικές, συχνά έχουν να κάνουν με τον σωστό χρόνο και τόπο. Επίσης κάποιοι θα πούνε πως έχει να κάνει με την τύχη και τις γνωριμίες στο οποίο πιστεύω επίσης. Η Ελλάδα είναι μια χώρα μικρή με ταλαντούχους σκηνοθέτες, χορογράφους, ηθοποιούς, χορευτές και η Αμερική μια τεράστια χώρα... με ίσως περισσότερες ευκαιρίες. Ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος οπότε και οι απαιτήσεις μεγαλύτερες. Στην Ελλάδα συμβιβαζόμαστε συχνά!

-Εκτός από ηθοποιός είσαι και χορευτής και μάλιστα όπως έχεις πει, μικρός ήθελες να μοιάσεις στον Μάικλ Τζάκσον. Τον έχεις ως πρότυπο;
Οι σπουδές μου είναι στον χορό. Ηθοποιό με έχουν αποκαλέσει για τον ρόλο του Πέτρου στο STEPS. Να μοιάσω τον Μάικλ Τζάκσον; Χα! Μικρός, ναι! Πρότυπο δεν ξέρω αν τον έχω αλλά τον θαύμαζα και συνεχίζω να θαυμάζω αυτά που έχει κάνει και έχει αφήσει πίσω. Για τον Μάικλ Τζάκσον θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες!

-Αν δεν κάνω λάθος, ασχολείσαι και με την φωτογραφία; Πολυτάλαντος δηλαδή;
Κάνω πράγματα που θέλει η ψυχή μου. Αυτή τη στιγμή ασχολούμαι με την φωτογραφία στην Αμερική, αλλά παράλληλα είναι πολλά στο μυαλό μου.

-Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να μοιραστείς με τους αναγνώστες για εσένα και δεν σε έχουν ρωτήσει ποτέ;
Να τους ευχαριστήσω για τα ωραία μηνύματα που στέλνουν; Σας ευχαριστώ!