Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Η εξομολόγηση της Φαίης Σκορδά

" Είναι ίσως τα πιο χαρούμενα Χριστούγεννα της ζωής μου. Έχω τον Γιώργο, περιμένουμε το παιδάκι μας και το μόνο που θέλω είναι υγεία για μας και τους δικούς μας ανθρώπους. "

Για τον Γιώργο Λιάγκα δηλώνει: " Δεν τον έχω ξαναδεί τόσο ευτυχισμένο! "

" Ανησυχώ μόνο για τον εαυτό μου, τους συνεργάτες μου και την εκπομπή μας… Είμαι τόσο ευτυχισμένη που δεν με ενοχλεί τίποτα. "

Για την συνεργασία της με το Mega: " Με έχουν στηρίξει όλοι τους από την πρώτη στιγμή σε όλα τα επίπεδα και τους ευχαριστώ πολύ. "

Για το συμβόλαιο της: " Έχουμε υπογράψει για έναν χρόνο...Είναι πολύ νωρίς για συζητήσεις! Τώρα ξεκίνησε η σεζόν και ακόμα έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας για να γίνουμε καλύτεροι. "

Ακόμα η παρουσιάστρια διαψεύδει κατηγορηματικά τις φήμες που θέλουν την αντικατάσταση του Βασίλη Καλλίδη από την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου.

Τι όνειρα κάνει για επόμενα Χριστούγεννα όπου θα έχει μαζί και το παιδάκι της;
" Ονειρεύομαι να είμαστε οι τρεις μας σε ένα χριστουγεννιάτικο τραπέζι, με τις οικογένειες μας, τους φίλους μας και τον prince…Να γελάμε συνέχεια και να έχει πολλά φωτάκια! "

Περισσότερα στην RealNews...