Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλάει στο " Tv media " για όλα!!!

Η Μαρία Μπεκατώρου, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Το 1992 ξεκίνησε να εργάζεται στο TELECITY -επί το ελληνικότερον- ΤΗΛΕΑΣΤΥ- παρουσιάζοντας, εβδομαδιαία εκπομπή. Από το 1994, μέχρι και σήμερα, παρουσιάζει την εκπομπή " ΧΩΡΙΣ ΤΑΜΠΟΥ "
Πέρασαν, περίπου 10 χρόνια μέχρι να γίνει γνωστή.." να είναι καλά οι χιουμοριστικές εκπομπές.. "υποστηρίζει η ίδια.
Πιστή στο καθημερινό της ραντεβού με τον αγαπημένο της.." τηλεθεατή", παρουσιάζει με κέφι και " κεφαλονίτικη " τρέλλα το δίωρο, πρόγραμμά της, κάνοντας μας, να μυηθούμε στον δικό της, ξεχωριστό και ανατρεπτικό κόσμο!!!




ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:
-Μαρία, βρίσκεσαι στην τηλεόραση 18 χρόνια αν δεν κάνω λάθος. Από το 1994 κάνεις την εκπομπή " Χωρίς Ταμπού " στο Τηλεάστυ. Τι σημαίνει η εκπομπή αυτή για εσένα;
Είναι η ζωή μου, είναι η χαρά μου, η ενέργεια μου!!! Είμαι πολύ ευτυχισμένη που κάνω αυτή τη δουλειά!!!

-Τα νούμερα τηλεθέασης τα παρακολουθείς;
Όχι, δεν τα βλέπω ποτέ! Ποτέ δεν με απασχόλησαν! Άλλωστε στο κανάλι δεν μας έρχονται και τόσο συχνά, ούτε και με επηρεάζουν!

-Θα ήθελες να κάνεις κάτι διαφορετικό στην τηλεόραση και τι θα ήταν αυτό;
Ναι, θα ήθελα να κάνω μια εκπομπή που πάλι θα ήμουνα ελεύθερη να κάνω ότι θέλω. Να τραγουδάω, να χορεύω, να περνάμε όλοι τέλεια!!! Μια ωραία ατμόσφαιρα δηλαδή, ίσως μια άλλη ώρα!

-Προτάσεις από μεγάλα κανάλια σίγουρα θα είχες. Πώς και δεν απάντησες θετικά σε μια από αυτές;
Ναι είχα και ευχαριστώ πολύ για αυτό. Δεν δέχτηκα όμως γιατί στο " Τηλεάστυ " έχω ελευθερία λόγου και κίνησης. Μπορώ να κάνω όλα αυτά που λέω χωρίς πίεση και όρια. Αυτό εγώ δεν το αλλάζω εύκολα!

-Ο περισσότερος κόσμος σε γνώρισε μέσα από τις σατιρικές εκπομπές και συγκεκριμένα από την εκπομπή "ΟΛΑ". Πως ένιωσες όταν είδες τον εαυτό σου ως αντικείμενο σάτιρας;
Είμαι πολύ χαρούμενη που μπορώ και είμαι για λίγο μέρος αυτών των εκπομπών και θέλω να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου.

-Φέτος βρίσκεσαι στο " Just the 2 of us ". Μίλησέ μου λίγο για αυτό. Πως αισθάνεσαι; Πως είναι η συνεργασία σου με τον Χρήστο Χολίδη;
Νιώθω πραγματικά πολύ ευτυχισμένη που συμμετέχω σε μια τόσο σπουδαία παραγωγή. Όσο για την συνεργασία μου με τον Χρήστο Χολίδη τι να πω; Περνάμε τέλεια γελάμε πολύ και βέβαια τον ταλαιπωρώ αρκετά αλλά αξίζει τον κόπο. Είναι σπουδαίο παιδί και εξαιρετικός καλλιτέχνης.

-Επιπλέον κάθε Σαββατοκύριακο βρίσκεσαι στον Sfera από τις 9-12 το πρωί. Πως είναι να είσαι ραδιοφωνική παραγωγός;
Το ραδιόφωνο το γνώρισα μόλις φέτος και μου αρέσει πάρα πολύ! Χαίρομαι που είμαι στον Sfera!

-Τι σου αρέσει να βλέπεις στην τηλεόραση και τι όχι;
Μου αρέσει ο Θέμος, ο Λαζόπουλος, οι " Ράδιο Αρβύλα ", το " Νησί " και πολλά άλλα! ΔΕΝ βλέπω " Big Brother "!

-Πώς σου φαίνεται το " Πρωινό mou " στο Mega;
Μου αρέσει πολύ και έχω μεγάλη αδυναμία στην Φαίη Σκορδά! Χαίρομαι που προχωράει και που αποφάσισε να κάνει κάτι διαφορετικό στην τηλεόραση.

-Υπάρχει κάποια εκπομπή που έχεις " ζηλέψει " και θα ήθελες να κάνεις και εσύ;
'Εχω ζηλέψει τα show της Ρούλας Κορομηλά!!!

-Έχεις έρθει ποτέ σε δύσκολη θέση στον αέρα της εκπομπής σου;
Ναι! Αρκετές φορές! Κυρίως όταν οι καλεσμένοι δεν έχουν και πολύ καλή διάθεση και δεν μιλάνε και πολυ.

-Τι προτιμάς; " Master Chef " ή " Top Chef ";
To " Master Chef "! Μου αρέσει πολύ και το παρακολουθώ φανατικά! Είναι καταπληκτική παραγωγή.

-Πές μας κάτι για τα παιδικά σου χρόνια. Πώς είναι να είσαι σε σχολείο Θηλέων;
Ήμουνα ένα άτακτο κοριτσάκι αλλά κατά βάθος πολύ καλό. Δεν ενθουσιάστηκα με το σχολείο Θηλέων αλλά κι εκεί βρήκα τρόπους για να περνάω καλά και να διασκεδάζω με τις συμμαθήτριες μου.

-Στο σχολείο το αγαπημένο σου μάθημα ποίο ήταν; Η γεωγραφία μήπως;
( Γελάει... ) Όχι βέβαια!!! Το θέατρο και η μουσική. Άντε και τα οικοκυρικά.

-Με τι σου αρέσει να ασχολείσαι όταν έχεις ελεύθερο χρόνο;
Μου αρέσει να μαγειρεύω, να πηγαίνω θέατρο, σινεμά και όταν μπορώ να ταξιδεύω...

-Πες μου κάτι που θα ήθελες πολύ να πεις αλλά δεν σε έχουν ρωτήσει ποτέ;
Πόσο πολύ λατρεύω τα ζώα!!!