Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Ο Χρήστος Κούτρας από το Nickelodeon σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο "Tv media"!

-Μεγάλωσες στη Δράμα, σπούδασες δημοσιογραφία στη Θεσσαλονίκη... Πώς βρέθηκες στην Αθήνα και πώς ξεκίνησε η συνεργασία με το Nickelodeon;
Το καλοκαίρι του 2010 κι ενώ ήμουν φαντάρος στην Ξάνθη, έστελνα βιογραφικά ώστε να μπορέσω να βρω δουλειά στην Αθήνα και στην τηλεόραση! Για καλή μου τύχη, μου τηλεφώνησε η διευθύντρια προσωπικού του καναλιού, Βικτώρια Κωνσταντίνου, για να περάσω από casting! Όλα πήγαν καλά και από τότε έως σήμερα μου έχουν εμπιστευτεί εκπομπές όπως τα Nick News-το ζωντανό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, το WOW με θέματα μουσικής, κινηματογράφου, internet και προτάσεις για να περνούν όμορφα στην πόλη οι μικροί μας φίλοι, τη θεατρική εκπομπή PLAY, το Happy End με τα βιβλία αλλά και όλα τα events του καναλιού!

-Πρόσφατα ανέλαβες την εκπομπή "Happy end" που έχει να κάνει με παραμύθια. Πες μας δύο λόγια.
Είναι μία εκπαιδευτική εκπομπή με πρωταγωνιστή το βιβλίο που όσο περνάει καιρός την αγαπάω ακόμα περισσότερο! Την έχουν αγκαλιάσει απίστευτα τα παιδιά και όπως μου λένε και γονείς που με συναντούν "τα παιδιά μας κάθονται ήσυχα μπροστά στην τηλεόραση και περιμένουν με αγωνία τη συνέχεια της κάθε ιστορίας"!

-Μέσα στην γενική κρίση των τελευταίων χρόνων το κανάλι σου έχει δώσει σημαντικές ευκαιρίες. Αισθάνεσαι τυχερός;
Αισθάνομαι απίστευτα τυχερός γιατί οι άνθρωποι από όλα τα τμήματα του Nickelodeon με πίστεψαν από την πρώτη στιγμή, με βοήθησαν και αναγνώρισαν τη δουλειά μου!

-Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά του Nickelodeon και ποιος ο αγαπημένος σου χαρακτήρας;
Μου αρέσουν όλες οι νεανικές σειρές του καναλιού όπως, Big Time Rush, iCarly, Victorious, γιατί είναι καλοδουλεμένες, με ενδιαφέρον και διασκεδαστικό σενάριο. Όσο για τον αγαπημένο μου χαρακτήρα θα σου πω ότι είναι ο ένας, μοναδικός και κατακίτρινος Μπομπ Σφουγγαράκης! Είναι ο σταθερός μου guest star - συνεργάτης σε όλα τα events και δε θέλω να αναφέρω κάποιον άλλο, για να μη θυμώσει και τον χάσω! χαχαχα...

-Εσύ πως ήσουν σαν παιδί; Πώς περνούσες το χρόνο σου;
Ως μοναχοπαίδι ήθελα να είμαι συνεχώς με παιδιά για να παίζω και γενικά να βρίσκομαι με κόσμο! Μιλούσα πολύ, γελούσα πολύ, έβλεπα ατελείωτες ώρες τηλεόραση και να σου πω και κάτι; Από τότε που ήμουν 5-6 χρονών είχα όνειρο να παρουσιάζω εκπομπές και μάλιστα για παιδιά! Απίστευτο ε;

-Έχεις ασχοληθεί και με την μεταγλώττιση και συγκεκριμένα σε παιδική σειρά. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία;
Ήταν από τις ωραιότερες εμπειρίες γιατί υποδυόμουν έναν ρόλο, κάτι που δεν είχα ξανακάνει κι επίσης επειδή ο "Μανωλάκης" στον οποίο χάριζα τη φωνή μου, είχε καλλιτεχνικές ανησυχίες, ηχογραφούσα και τραγούδια που ερμήνευε κατά διαστήματα στους φίλους του στη σειρά "Μάρθα το σκυλάκι που μιλάει" που προβαλλόταν από την κρατική τηλεόραση!

-Τι σε ρωτάνε συνήθως τα παιδάκια όταν σε συναντούν;
Δεν με ρωτάνε κάτι συγκεκριμένο απλά με το που με δουν περνάνε απευθείας στο σχολιασμό των θεμάτων των πιο πρόσφατων εκπομπών! Έχουν άποψη, κάνουν κριτική, προτείνουν θεματολογία και τα πιο μικρά καταλήγουν συνήθως με τη φράση "Τώρα είμαστε φίλοι ε;" Αυτό με ξετρελαίνει! Ότι με θεωρούν δικό τους άνθρωπο, φιλαράκι τους! Σε τέτοιο σημείο που μου λένε μέχρι και τα προσωπικά τους! Από τους βαθμούς τους στο σχολείο μέχρι τις εκπλήξεις που σκέφτονται να κάνουν σε αγαπημένα τους πρόσωπα.

-Μέχρι σήμερα οι εκπομπές που έχεις κάνει ασχολούνται με παιδιά. Θα ήθελες να συνεχίσεις σε αυτό το ύφος ή θα ήθελες να κάνεις και κάτι διαφορετικό μελλοντικά; 
Αγαπώ πάρα πολύ τα παιδιά και τα προγράμματα που αφορούν αυτά και δε θέλω να τ' αφήσω όμως θα ήθελα να κάνω παράλληλα και άλλα, διαφορετικά πράγματα πάντα στον τομέα της ψυχαγωγίας! Άλλωστε οι εκπομπές για παιδιά και νέους όπως αυτές του Nickelodeon είναι αυτό που λέω κι εγώ "καθαρόαιμη ψυχαγωγία"!

-Έχεις κάποιο στυλ εκπομπής που θα ήθελες ιδανικά να παρουσιάσεις;
Θα ήθελα να παρουσιάσω κάποια νεανική εκπομπή που να έχει συνεντεύξεις γιατί ως δημοσιογράφος που ξεκίνησα από περιοδικά και το ραδιόφωνο, αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που έμαθα να κάνω και αγάπησα στον... θαυμαστό κόσμο των media!